20 februarie 2024

Mondelēz International s-a alăturat Consiliului Hedera

Consiliul Hedera, care administrează rețeaua publică de tip proof-of-stake Hedera, open source și fără lider, a anunțat astăzi că Mondelēz International (Nasdaq: MDLZ) s-a alăturat Consiliului. Mondelēz International este o companie alimentară multinațională de top, cu mărci globale și locale emblematice, precum biscuiții și gustările Oreo, Ritz, LU, Clif Bar și Tate’s Bake Shop, precum și ciocolatele Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone. Compania își desfășoară activitatea în peste 80 de țări, având aproximativ 91.000 de angajați în fabricile, birourile, facilitățile de cercetare și dezvoltare și activitatea de distribuție din întreaga lume.

În calitate de membru al Consiliului Hedera, Mondelēz International lucrează la dezvoltarea de soluții inovatoare bazate pe tehnologia registrelor distribuite (DLT) pe Hedera, axate inițial pe inițiative de transformare digitală, gestionarea lanțului de aprovizionare și perfecționarea procedurilor pentru a permite experiențe îmbunătățite ale clienților.

Un exemplu în acest sens este reprezentat de colaborarea actuală a Mondelēz cu SKUx, o companie în plină ascensiune din domeniul fintech și al platformelor de plăți. SKUx și Mondelēz extind un program de servicii pentru clienți care îmbunătățește experiențele oferite consumatorilor prin adăugarea unei opțiuni de plată digitală SKUx aproape în timp real, alături de cupoane, cecuri de hârtie trimise prin poștă și vouchere. Utilizarea care se bazează pe Hedera va servi drept prima adoptare în lumea reală a DLT pentru a urmări lanțul de aprovizionare a bunurilor de consum ambalate, oferte bazate pe plăți digitale.

Consiliul Hedera este un consorțiu format din peste 30 de organizații extrem de diversificate care guvernează rețeaua Hedera, un registru public sustenabil pentru economia descentralizată. Fiind una dintre cele mai mari companii de produse alimentare din lume, explorarea DLT de către Mondelēz International va consolida și mai mult capacitatea sa de a ajuta clienții în călătoria lor de transformare digitală, cu scopul de a inova implicarea clienților și de a crește eficiența și sustenabilitatea afacerii prin aplicarea tehnologiilor Web3 și DLT.