22 aprilie 2024

Un candidat la parlamentul european ademenește Generația Z cu kebab ieftin

Prețurile la kebab sunt un „barometru al stării de spirit” pentru Germania, cel puțin așa a declarat politicianul ecologist Zoe Mayer într-un discurs pe tema taxelor pentru bunăstarea animalelor. Aceasta promovează consumul de kebab vegan.

În cadrul unei dezbateri privind bugetul, politicianul ecologist Hanna Steinmüller a denunțat inflația kebab-ului chiar în Bundestag. Într-un interviu, ea a declarat: „Nu, nu, nu: „Pentru ei [tinerii] este o diferență dacă un kebab costă 3,50 euro sau șapte euro. Și pentru că tinerii au primit relativ puțină atenție politică în ultimii ani, am vrut să aduc această realitate a vieții în Bundestag.”

Cancelarul Olaf Scholz (SPD) se confruntă, de asemenea, în mod repetat cu problema creșterii prețurilor la kebab. Cu toate acestea, Scholz a respins o frânare a prețurilor: Acest lucru nu este posibil într-o economie de piață, la urma urmei, oferta și cererea determină acolo.

Camaradul lui Scholz, Freddy Augustin din Berlin, nu vrea să lase acest lucru să rămână așa. Augustin candidează pentru SPD Berlin la alegerile europene – și se bazează pe practici atipice în campania sa electorală. Mai exact, social-democratul vizează generația Z.

Anul acesta, pentru prima dată, tinerii de 16 ani vor putea vota la alegerile europene din Germania. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că mai mulți alegători care votează pentru prima dată se vor prezenta la urne decât la alegerile anterioare. Pentru politicianul SPD din Berlin, Augustin, acest lucru înseamnă că tinerii sunt cei cărora vrea să li se adreseze.


Și asta și cu tema politică a acestor zile: kebabul. Cu o campanie „kebab pentru 3 euro”, tovarășul îi atrage pe tinerii berlinezi spre cabina sa de vot, potrivit watson.de. Planul său: Primele o sută de persoane ar trebui să primească un kebab pentru trei euro la un magazin de kebab din Wedding.


Odată ce oamenii sunt acolo, el vrea să le vorbească despre alegeri și despre problemele sale. Mesajul pe care îl transmite este că și kebabul este politic, de exemplu din cauza luptei comune împotriva inflației.